VOORVERKOOP MTB ORANJE FESTIJN OLDEBROEK KONINGSNACHT 2018 VRIJDAG 2 FEBRUARI 19:30 – 21:30

OLDEBROEKDe ATB Vereniging Oldebroek organiseert in samenwerking met de Oranjevereniging Oldebroek op donderdag 26 april 2018 in de feesttent aan de Stationsweg in Oldebroek het MTB Oranje Festijn Oldebroek.

De vrijwilligers van stichting Streetrace Oldebroek zijn de stuwende krachten achter deze happening. Een uniek Koningsnacht met bekende artiesten als Jannes, Ancora, Lytse Hille, IJsselduo, Jeffrey Heesen, Wimmie Bouma, Duo Remix, Otto Lagerfett, Arjan Veneman zullen vanaf 20.00 op het podium verschijnen in de Mega Feesttent. Wil je er bij zijn, koopt dan jouw toegangskaart met korting in de voorverkoop.

Vrijdagavond 2 februari 2018, tussen 19:30 – 21:30 kan men met korting kaarten kopen voor het MTB Oranje Festijn. Kaarten kosten die avond € 15,=  (daarna € 20,=). Dit kan in de hal van het Kulturhus de Talter te Oldebroek (Stouwdamsweg 4 – Oldebroek). Er zijn 1.500 kaarten beschikbaar, wees er snel bij want VOL = VOL.

Op vrijdagavond 2 februari kunnen er vanaf 20:30 ook online kaarten besteld worden. Deze kunnen gekocht worden online op de site: www.streetraceoldebroek.nl