Oranjevereniging Oldebroek neemt Portofoons in ontvangst

De Chr. Oranjevereniging Oldebroek heeft afgelopen week de Portofoons geleverd door Smelt Europe BV in ontvangst genomen. General Manager Michel Frelink overhandigde namens de firma Smelt de drie koffers met de portofoons. Jan en Marilène van ’t Hof en Erwin Doorneweerd assisteren bij diverse evenementen in Oldebroek als verkeersregelaars.

Oranjevereniging Oldebroek nam samen met Marilène en Erwin de portofoons set in ontvangst. Door de jaren heen ondersteunen zij diverse evenementen. Een goede communicatie voor de samenwerking op het gebiedt van veiligheid is dan ook essentieel. De Oranjevereniging Oldebroek is dan ook zeer verheugd door de financiële waardering van de Gemeente Oldebroek, De Rabobank en Smelt Europ BV. Voorzitter Dirk Jan Grootkarzijn van de Chr. Oranjevereniging Oldebroek is dan ook zeer verheugd met de financiële bijdrage van deze drie partners. En ziet het als bevestiging van de nood-zakelijkheid en waardering van de vrijwilligers die zich inzetten voor de veiligheid van anderen. Zij hebben het mogelijk gemaakt dat de verkeersregelaars over de benodigde apparatuur beschikken om onderling te communiceren.

Met Smelt Europe BV heeft de Chr. Oranjevereniging Oldebroek dan ook een professionele partner die weet wat het is om kwaliteit op het gebied van communicatie te leveren.

Smelt Europe BV is leverancier voor professionele mobiele communicatie apparatuur zoals portofoons, netwerken en softwareoplossingen. SMELT Europe staat bekend om haar deskundige medewerkers en jarenlange ervaring op het gebied van portofoon-communicatie. Overweegt u portofoons aan te schaffen binnen uw organisatie? SMELT Europe heeft de ervaring en expertise om de meest optimale en betrouwbare communicatie oplossing te adviseren.  Daarnaast is het ook mogelijk portofoons bij ons te huren tegen de laagst mogelijke tarieven. SMELT Europe doet meer dan de verhuur van portofoons alleen. We verzorgen ook het transport en installatie/demontage op locatie. Van enkele portofoons tot grotere aantallen, van één dag tot een langere periode. SMELT Europe verzorgt al meer dan 10 jaar de communicatie voor de grootste evenementen in binnen- en buitenland. De Chr. Oranjevereniging Oldebroek is dan ook zeer content met Smelt Europe BV uit Zwolle als communicatie partner.

Ook interesse in portofoons van Smelt Europe BV? Kijk dan op: www.portofoons.nl