Oranjerock zaterdag 22 april 2017

Zaterdag 22 april organiseert de Oranjevereniging Oldebroek voor de 6e maal Oranjerock (Muziek van Veluwse bodem) in het Kulturhus ‘De Talter’.De line up is ook dit jaar weer ‘vet’ te noemen, met de volgende Bands: The Thundercats, Different Socks en Popcorn Sutton.

De zaal is open om 20:30 uur en de muzikale avond begint om 21:00 uur.
De entree t/m 17 jaar is €5.00,-
en 18+ is €7.50,-

The Thundercats is een Rockabilly band die veelal nummers speelt van de legendarische band The Stray Cats. Deze 3 mans formatie bestaat nu ongeveer een half jaar in de volgende bezetting: Op drums Chris Jonker, gespeeld in diverse bands zoals The Tarantella Blues Band, Euphonium Singers en enkele top 40 bands. Op gitaar en zang Henk Nijland, gezongen in The Tarantella Blues Band en gitarist/ zanger bij de band The Street. En Bassist Tybion Valentijn maakt de band compleet. The Thundercats staan garant voor een lekkere avond swingende rockabilly muziek met een leuke show.

Popcorn Sutton Band is een pas opgerichte band. Vier gasten staken de koppen bij elkaar en besloten om een band op te gaan starten genaamd Popcorn Sutton Band. Allemaal hebben ze een muzikale achtergrond en dit laten ze ook zien op het podium. Scheurende gitaren, knallende drums en een pompende bas brengen de Southern blues rock in een ruig jasje tot gehore. Stil staan is hier geen optie. De bandleden Jos van ’t Ende (vocals/leadguitar) Henry de Vries (Basgitaar) Jeroen van de Kamp (drums) en Chris de Vries (Vocals/guitar).

Different Socks is een allround coverband. Opgericht in 2015 die na wat wisseling nu blij is met de volgende bezetting: Robert Te Brake (zang), Ron Kosmeijer (gitaar/zang), Jorrit Daling (gitaar), Marcel Kalishoek (basgitaar) en Wim van Dieren (drums). Different Socks heeft een voor het grote publiek heerlijk herkenbaar repertoire. Zij spelen covers van onder andere, Golden Earring, U2, The Police, Blof, The Scene, The Beatles, Herman Brood en REM. Kortom Different Socks staat garant voor een gezellige, muzikale, herkenbare, swingende avond waarbij alle nummers met veel passie en plezier gebracht worden.